Home | home | Facebook | My gallery |

Slice kek

slice kek ini telah lama saya idam utk membuatnya, kek ini sesuai utk majlis kenduri kendara dan harganya sangat murah, bagi satu tray kek ini saya menggunakan 2 adunan kek tapi ya ampun harganya tak sampai harga 1 adunan..murah kan? jgn minta murah lagi.. membuat kerja amal la pulak saya nanti hehe..
tuan2 dan puan2 boleh saja minta apa jua jenis kek seperti  brownies /orange/strawberries/brownies pandan(sedap ada white coklat di dlmnya) tapi kaler hijau la bukan brown.

kali ini saya buat utk seseorang yg ingin menjadi pengedar bagi kek saya utk dijual di pasar malam..oleh kerana kesuntukan masa utk saya minggu ini projectnya ditangguh ke next 2 weeks..selepas saya balik kg bersukaria.


Untuk sesiapa yg berminat menjadi pengedar dgn keuntungan yg sangat berganda...untuk berniaga di pasar pagi di mana jua..sila jangan malu untuk call. kek yg dihiasi berbagai warna dan hiasan mempunyai daya tarikan tersendiri terutama kepada anak2 (tarik tgn ibu beli) tu la namanya menarik hahaha.. jangan lepas kan peluang untuk mencari rezeki lebih kepada keluarga anda :) call saya 013 3267070