Home | home | Facebook | My gallery |

Rainbow cakes

warna warni   lambang keceriaan.....hati yg gembira ..jiwa yg penuh kasih sayang.....
hidup lebih berseri dgn hadirnya warna warna indah..bayangkan dunia jika dlm hitam putih saja?
betapa  Allah sayangkan kita..Allah beri berbagai warna dlm kehidupan utk kita nikmati ..Allah boleh saja nak bagi kita dua warna saja..hitam dan putih..mesti clasik la pula kan..TQ Allah..

nak cerita sikit pasal kek ni..dah beberapa kali sy mencuba buat kek ini akhirnya saya jatuh hati sangat dgn resepi ni sbb kek jadi sangat moist , lemak , manis ..bukan sekadar warnanya yg sungguh menghairahkan rasanya  juga membuat saya ulang 2 ..3..4.. ketoi ..seddapla kek ni ..sbb tu dlm gambar ni ada banyak gambar kek dipotong sbb setiap kali ada yg tempah kek ni ..saya buat lebih utk saya sendiri  haa.. tatau bila sy akan jemu dgn kek ni ..kalau sapa yg call sy nak oder kek sy selalu suggested kan kek ni sbb sy pun nak jugaaa heheh camno nii??




alamakk seksi pulak anak dara ku ni..dia tgh kepelikkan tu..camana mama buat kek  warna warni tuuu .magic nye heheh




acehh cehh nampak manik jatuh berterabur tu  gempak sikit kan


tinggi kan?  hampir sama tinggi dgn kotak tau..nak tutup kotak tu pun jenuh dok pedaaa



2 biji utk custumer satu biji utk saya..sapa lagi nak oder sila sila..tak sabaq nak buat :)